Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Θωμαή Απέργη: Πώς έχασε 18 κιλά - Η ΔΙΑΙΤΑ ΤΗΣ


Η Θωμαή Απέργη μιλά στο περιοδικό Shape για τη δίαιτα και την άσκηση που την βοήθησαν να χάσει 18 κιλά
Το λαμπερό εξώφυλλο του Shape Φεβρουαρίου, η Θωμαή Απέργη μιλά στην Αναστασία Μοίρα για τα παιδικά κατάλοιπα ως «παχουλό παιδάκι, εισπράττοντας κοροϊδευτικά σχόλια για τα κιλά» και την προσπάθειά της να χάσει κιλά υγιεινά.

Πότε άρχισες να χάνεις τα παραπανίσια κιλά σου; 

Άρχισα να τα χάνω σταδιακά από τα 18. 


Με τη βοήθεια κάποιου διαιτολόγου ή μόνη σου; 

Πιο μικρή προσπαθούσα να αδυνατίσω με κάθε τρόπο. Έχω δοκιμάσει κάθε είδους δίαιτα και εξαντλητικά προγράμματα διατροφής. Γενικά έχω κάνει πολλά πειράματα μέχρι να συνειδητοποιήσω ότι, για να είναι πετυχημένη μία προσπάθεια για απώλεια βάρους, πρέπει να εφαρμοστεί ένα εξατομικευμένο πλάνο διατροφής. Δεν ταιριάζουν όλες οι δίαιτες σε όλους ούτε μπορεί να έχουν τα ίδια αποτελέσματα. Έτσι, πήγα για πρώτη φορά σε διαιτολόγο πριν από ενάμιση χρόνο, όταν πια είχα να χάσω μόνο 3 κιλά. Ήταν πάρα πολύ αυστηρός...

Πόσα κιλά έχασες συνολικά;

Αν υπολογίσουμε ότι από το καλοκαίρι έχω πάρει 3-4 κιλά, συνολικά έχασα 18. 

Τώρα κάνεις διατροφή; 

Ναι, τώρα είμαι σε διατροφή για δύο λόγους: και για το βάρος μου, αλλά και γιατί με ταλαιπωρεί ένα πρόβλημα ακμής. Όμως πια στο μυαλό μου δεν υπάρχει το “κάνω δίαιτα για να αδυνατίσω”. Τώρα προσέχω τη διατροφή μου, γιατί θέλω να φροντίζω την υγεία και το σώμα μου. 

Αυτό τον καιρό τι άσκηση κάνεις;

Το τελευταίο τρίμηνο γυμνάζομαι πολύ εντατικά. Επειδή θέλω να χάσω λίγο όγκο, επικεντρώνομαι περισσότερο στην αερόβια προπόνηση. Κάνω spinning, διάδρομο, ελλειπτικό, TRX για κοιλιακούς και ενδυνάμωση. Όμως, η μεγάλη μου αγάπη είναι το τρέξιμο. Μου αρέσει πάρα πολύ. Όταν δεν κάνω τίποτα άλλο, τρέχω περίπου 10 χλμ. τη μέρα. 

Η Διατροφή της Θωμαής

Πρωινό
150 γραμμάρια κουάκερ με νερό με μία κουταλιά μέλι και κανέλα. Είναι πολύ νόστιμο. 
Snack
1 πράσινο μήλο ή 1 γιαούρτι με μέλι.
Μεσημεριανό 
Έναν τόνο σε νερό
Snack
Ένα γιαούρτι, ή ένα φρούτο, ή μία μπάρα δημητριακών.
Βραδινό
Συνήθως τρώω έξω και παραγγέλνω ό,τι και οι υπόλοιποι. Για παράδειγμα, 2 καλαμάκια κοτόπουλο, σαλάτα, ψωμί και γλυκό. 

πηγή